cscpharma_onytec_m_2025.jpg

Sveikatos apsaugos ministerija informuoja, kad E. sveikatos paslaugų ir bendradarbiavimo infrastruktūros Informacinė sistema (ESPBI) veikia be sutrikimų. Todėl sveikatos apsaugos ministrė Rimantė Šalaševičiūtė apgailestauja, kad kai kurios žiniasklaidos priemonės klaidina visuomenę, vienos poliklinikos vidinės informacinės sistemos sutrikimus pateikdamos kaip visos sistemos darbo trūkumus.

Sveikatos apsaugos ministerija informuoja, kad Vilniaus miesto Šeškinės poliklinikoje pacientų patiriami nepatogumai dėl registracijos pas gydytojus nėra susiję su E. sveikatos, juo labiau su vienos jos sudedamųjų dalių – E.recepto – veikla.  Į E. sveikatos sistemą sujungta beveik 40 informacinių sistemų, sostinės Šeškinės poliklinikoje įdiegta ir sėkmingai veikia tik viena iš jų. Kadangi šioje poliklinikoje po Naujųjų metų dėl įvairių traumų ypač padidėjo pacientų srautas, dėl vietinių problemų užstrigo poliklinikos vidinės informacinės sistemos registracijos modulis. Nors šiuo metu jau trikdžiai pašalinti, tačiau bus aiškinamasi kokios priežastys sukėlė informacinės sistemos veiklos sutrikimus.

„Apgailestauju, kad kai kurios žiniasklaidos priemonės primygtinai stengiasi įrodyti, jog E.sveikata neveikia, – sako ministrė R. Šalaševičiūtė. – Dar kartą noriu pabrėžti, kad sistema sukurta, ji veikia, tačiau, kaip jau ne kartą minėjome, prireiks ir laiko, ir pastangų, kol tokios milžiniškos sistemos veikla bus sustyguota, kol personalas įgus ja naudotis. Todėl nesinorėtų, kad bet koks informacinės sistemos sutrikimas Lietuvos gydymo įstaigose būtų siejamas su E. sveikatos sistemos naudojimu ir plėtra mūsų šalyje. “

SAM Ryšių su visuomene skyrius

 

Informacija iš:

www.sam.lt

Image: FreeDigitalPhotos.net

Farmacijos naujienos
Skaityti daugiau
masks
„Gerai jaučiuosi“ – pavojingiausia iliuzija: gydytojos žinia Lietuvai
masks
D. Naumovas: dirbtinis intelektas medicinoje turi tapti kasdienybe
masks
Pacientui skiriamas ilgalaikis stebėjimas: ką svarbu žinoti?